Servisní akce u uživatele Kaskády

Názvem "Servisní akce" je označována placená služba realizovaná na základě objednávky zákazníka.

Službu koná jeden nebo více samostatně placených techniků, přičemž

Pokud není stanoveno jinak, bude cena služby vypočtena podle času práce v sazbách odpovídajících druhům práce, přitom však ceník služeb určuje minimální denní sazbu.

Před servisní akcí

Zákazník zajistí pro technika minimální nutné podmínky pro kvalitní práci :

Servisní akci je nutno objednávat a termín domlouvat s koordinátorem podpory uživatelů minimálně týden před termínem akce.
Minimálně 3 dny před termínem akce musí zákazník specifikovat požadavky na práce emailem, obsahujícím seznam zaregistrovaných případů podpory, viz. Evidence případů podpory
Buďto jde o odkazy na již dříve zaznamenané záležitosti, nebo o nové věci, které zákazník nyní na tp.ekaskada.cz zaznamenává.

Během servisní akce

Při realizaci práce během servisní akce technik jednotlivé záležitosti řeší na základě zaregistrování "Případů podpory" do informačního systému dodavatele.
V rámci těchto "Případů podpory" také on-line dokumentuje výsledky řešení a další potřebné informace. Seznam "Případů podpory" řešených na dané servisní akci zůstane do budoucna k dispozici pro případnou potřebu vracet se k některým tématům a jakkoliv na ně navazovat.

Při ukončení práce technik vyhotoví dodací list a případně fakturu, tyto dokumenty poskytne v elektronické podobě zákazníkovi.
Zákazník je vytiskne, podepíše převzetí a předá technikovi.

Po servisní akci

Záležitosti (případy podpory), které nebyly během servisní akce vyřešeny a uzavřeny, zůstávají nadále v evidenci a záleží na domluvě, jak budou dále řešeny. Zda to bude na dálku, nebo na příští servisní akci, nebo zda se řešit vůbec nebudou.