Elektronická i papírová korespondence a komunikace
eMaily a faxy
Přijaté i odeslané eMaily a faxy jsou v Kaskádě integritní součástí firemních dat, Kaskáda poskytuje vlastní klientské prostředí pro příjem a odesílání zásilek.
Automaticky jsou propojeny s organizacemi a osobami (adresáti, odesílatel), s předmětem příslušné komunikace.
Pouhým přetažením myší je lze propojovat s dalšími souvisejícími záznamy a tak si do budoucna zajistit, že je naleznete právě tam, kde potřebujete.
Každý eMail (nebo fax) je (bez ohledu na počet adresátů) uložen v systému pouze 1x, je sdílen všemi uživateli, všichni (pokud mají potřebná přístupová práva) vidí, jak byla věc řešena – např. odpověď, nově vzniklou objednávku, apod.
Hovor je možno plánovat, vkládat do kalendáře, pověřit někoho jeho vyřízením
O obsahu hovoru lze provést záznam, ten připojit k libovolným jiným (souvisejícím) záznamům Kaskády, díky tomu je informace snadno k dispozici tam, kde jí potřebujete.
Došlá i odeslaná papírová pošta
Záznamem o došlé poště dochází k zakotvení informace v systému, následně lze záležitost předat řešiteli, sledovat průběh řešení.
Dopisy jsou automaticky číslované, připojené k odesílatelům/adresátům, k projektům, akcím, k libovolným souvisejícím záznamům.
Agenda papírové pošty splňuje požadavky, kladené na knihu pošty.
Odeslané dopisy lze nejen evidovat, ale přímo v Kaskádě tvořit jejich obsah, tisknout je, tisknout štítky nebo obálky, evidovat poštovní
poplatky, tisknout podklady pro poštu v případě doporučených zásilek ...
Kaskáda poskytuje funkcianalitu, kterou nabízí samostatné aplikace pro práci s knihou pošty, zde je to však součást komplexu s mnohem širším záběrem.
Dotazníky
Dotazníky představují takový druh záznamu, jehož strukturu lze uživatelsky definovat.
Slouží ke sběru určitých strukturovaných informací od respondentů, přitom vstup dat může provádět např. pracovník
marketingu, realizující telefonický průzkum, nebo sami respondenti prostřednictvím webového rozhraní.
Dotazníky lze v Kaskádě kategorizovat a propojovat s libovolnými souvisejícími záznamy (marketingové akce, zájmové skupiny, produkty, …), předávat ke zpracování atd.
Propracovaný systém správy kontaktů a adresářů
Přehledná a aktuální báze kontaktních informací o veškerých partnerech vaší organizace je základem pro efektivní komunikaci s nimi a tedy také pro fungování efektivních obchodních vztahů.
Kaskáda umožní, aby každý užitečný údaj, který do systému vloží libovolný oprávněný pracovník, mohli ku prospěchu vašeho podnikání použít všichni další oprávnění pracovníci.
K jednotlivým organizacím a osobám se automaticky propojují veškeré záznamy, které s nimi souvisí, v prohlížeči kontaktu jsou pak okamžitě k dispozici informace o veškerých aktivitách, aktuálních záležitostech i o historii vztahů.
U každé arganizace/osoby lze registrovat nejen kontaktní informace, ale také obchodní podmínky, bankovní účty, smluvní vztahy, libovolné další dokumenty ...
Díky internetovým technologiím lze „kliknutím“ ověřit informace o partnerech v obchodním rejstříku, systému ARES (nebo libovolných dalších), ověřit platnost DIČ, vstupovat na webové stránky příslušné organizace/osoby.